Panik

Det är ungefär en månad kvar tills jag åker till Rom. Jag har panik över livet ungefär. Måste göra pass, fixa skolan, ansöka om Visum till USA, boka biljett till Cypern och sälja det mesta jag äger + Prata med en läkare så att han kan göra så att mina mediciner går att hämta ut i Cypern. Jag har ångest över att lämna Maria. Att sluta skolan och att inte ha en klass längre. Men man kan ju alltid komma tillbaka om det blir förfärligt därborta? Håller tummarna att Maria kommer och bor med mig ett tag i Cypern i alla fall. Hon hade trivts.

Alltså vad ska jag göra av mitt liv egentligen. Vill typ gapskratta och skaffa mig en grisfarm i Boden istället. Jag skaaaaaaaaaaaa... flytta, bo, äta, sova, flytta, bo, sova, flytta, sova äta, göra barn, föda barn, dö. Jag kan inte vara den enda som har panik över livet. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar