w2w

Mina mardrömmar har blivit värre. Enligt min psykolog så måste jag få ut all ångest på något vis, eftersom att jag inte kan gråta på dagarna trots att jag mår dåligt. Det är medicinerna som gör att det inte går att gråta tydligen. Jag drömmer om att jag gömmer mig för mördare aka ångest. Extremt komplicerat och ibland vet jag inte ens var allt kommer ifrån. Min ångest har tydligen stubbskägg och kallar sig w2w. Han är i 30 års åldern och bär svart men ibland kan han byta kropp så att jag inte känner igen honom för att han ska komma nog nära. Men vet ni vad? I natt ska jag titta på Little Britain i soffan och dricka te. 

Hej, jag heter Ofelia och är 5 år. Vågar inte sova för jag har mördare i huvudet. Det roligaste är dock att det är sant. Fast egentligen är det inte roligt någonstans. Men det är bättre att skratta än att gråta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar